Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot

Deze normale topic is open en bestaat uit 94 pagina's: 1 2 3 4 ... 86 87 88 89 90 91 92 93 94

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 25 april 2024 om 10:03:

Slot wil een aantal mensen 'meenemen', en dat begrijp ik wel. Je hebt afgelopen seizoenen heel fijn gewerkt met bepaalde personen binnen Feyenoord, en zij zijn essentieel voor de manier van werken die je voorstaat.

Voor die mensen is het werken bij Liverpool ook een kans, een stap hogerop. Als club zijnde wil je hen dat misschien ook niet ontzeggen.

Maar ik hoop wel dat Slot enige 'bescheidenheid' hierin toont, en niet één grote leegte achterlaat bij Feyenoord. Ik lees dat er nu gesproken wordt over Hulshoff en Peeters; laat het daarbij blijven.

(Ruben Peeters is Head of Performance en mede verantwoordelijk voor de fitheid van de spelersgroep, de werkwijze op 1908 waarmee die fitheid gerealiseerd is. Een belangrijke pion, maar hij doet het met een team. Als het team (grotendeels) blijft, zal Feyenoord niet 'terug bij af' zijn als hij vertrekt.)



Waarschijnlijk kan je ook verwachten dat er enkele spelers die kant op zullen verhuizen. Arne Slot is niet gek, die weet precies wat hij aan bepaalde spelers heeft.
Mooi voor Slot, maar ik denk dat het voor Feyenoord geen goed nieuws is als Liverpool Arne overneemt. Spelers die nog twijfelde, zullen wellicht Arne volgen.

 

+1/-0

Als je ziet wat er allemaal vertrekt met Klopp hou je je hart vast al kan Slot natuurlijk ook mensen van buiten Feyenoord meenemen van PEC AZ Cambuur bv.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 25 april 2024 om 10:32:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 25 april 2024 om 10:03:

Slot wil een aantal mensen 'meenemen', en dat begrijp ik wel. Je hebt afgelopen seizoenen heel fijn gewerkt met bepaalde personen binnen Feyenoord, en zij zijn essentieel voor de manier van werken die je voorstaat.

Voor die mensen is het werken bij Liverpool ook een kans, een stap hogerop. Als club zijnde wil je hen dat misschien ook niet ontzeggen.

Maar ik hoop wel dat Slot enige 'bescheidenheid' hierin toont, en niet één grote leegte achterlaat bij Feyenoord. Ik lees dat er nu gesproken wordt over Hulshoff en Peeters; laat het daarbij blijven.

(Ruben Peeters is Head of Performance en mede verantwoordelijk voor de fitheid van de spelersgroep, de werkwijze op 1908 waarmee die fitheid gerealiseerd is. Een belangrijke pion, maar hij doet het met een team. Als het team (grotendeels) blijft, zal Feyenoord niet 'terug bij af' zijn als hij vertrekt.)



Waarschijnlijk kan je ook verwachten dat er enkele spelers die kant op zullen verhuizen. Arne Slot is niet gek, die weet precies wat hij aan bepaalde spelers heeft.
Mooi voor Slot, maar ik denk dat het voor Feyenoord geen goed nieuws is als Liverpool Arne overneemt. Spelers die nog twijfelde, zullen wellicht Arne volgen.




Hi! Liverpool fan here, again coming in peace!

I'll be honest, I can't say I have watched alot of Feyernoord, but if Slot was to arrive in Liverpool, who do you think he could bring with him player wise?! Who could make the grade here??

Again, I don't know him personally but he seems like he'd have the respect to not rip apart the whole squad!

Alot of clubs agree a gentleman's agreement of not coming for there previous players!!

Any help on players and Slots style of play would be fabulous!

Up the Feyer/Reds!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 25 april 2024 om 10:32:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 25 april 2024 om 10:03:

Slot wil een aantal mensen 'meenemen', en dat begrijp ik wel. Je hebt afgelopen seizoenen heel fijn gewerkt met bepaalde personen binnen Feyenoord, en zij zijn essentieel voor de manier van werken die je voorstaat.

Voor die mensen is het werken bij Liverpool ook een kans, een stap hogerop. Als club zijnde wil je hen dat misschien ook niet ontzeggen.

Maar ik hoop wel dat Slot enige 'bescheidenheid' hierin toont, en niet één grote leegte achterlaat bij Feyenoord. Ik lees dat er nu gesproken wordt over Hulshoff en Peeters; laat het daarbij blijven.

(Ruben Peeters is Head of Performance en mede verantwoordelijk voor de fitheid van de spelersgroep, de werkwijze op 1908 waarmee die fitheid gerealiseerd is. Een belangrijke pion, maar hij doet het met een team. Als het team (grotendeels) blijft, zal Feyenoord niet 'terug bij af' zijn als hij vertrekt.)



Waarschijnlijk kan je ook verwachten dat er enkele spelers die kant op zullen verhuizen. Arne Slot is niet gek, die weet precies wat hij aan bepaalde spelers heeft.
Mooi voor Slot, maar ik denk dat het voor Feyenoord geen goed nieuws is als Liverpool Arne overneemt. Spelers die nog twijfelde, zullen wellicht Arne volgen.



Slot is een stuk slimmer dan Ten Hag, Koeman en Van Gaal op dit vlak. Die kijkt wel uit met veel spelers uit de Eredivisie halen. Dat slaat meestal negatief op je terug.
Nu denk ik dat Geertruida echt wel meekan met Liverpool, maar heb geen idee of ze op zijn posities iets nodig hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 april 2024 om 10:42:

Als je ziet wat er allemaal vertrekt met Klopp hou je je hart vast al kan Slot natuurlijk ook mensen van buiten Feyenoord meenemen van PEC AZ Cambuur bv.



Lijkt mij dat alarmfase 1 is aangebroken in het Maasgebouw nu volgens de geruchten Slot bijna zijn hele begeleidingsstaf wil meenemen. En DtK staat er alleen voor in zijn dubbelfunctie. Ik denk dat er een lastige periode aan komt met diverse belangrijke vacatures die snel ingevuld moeten worden en ik vraag mij in alle redelijkheid af of de organisatiestructuur zoals DtK die neer heeft gezet na het vertrek van Arnesen dit wel aan kan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Ik lees niet dezelfde geruchten, en weet ook niet waar die vandaan komen.

Als ik de Telegraaf lees, maak ik daaruit niet op dat het 'alarmfase 1' is in het Maasgebouw. In plaats daarvan wordt er gewoon een heel duidelijk kader geschetst. Als Slot vertrekt, dan is het logisch dat hij stafleden meeneemt. Daar heeft de club een maximum aan gesteld. Het lijkt er nu op dat Hulshoff (assistent) en Peeters (Head of Performance) volgen. Daar wil de club haar medewerking aan verlenen.

Voor iedereen die Slot dáárna nog wil meenemen, zal Feyenoord zich niet coulant opstellen. Heel helder. Zoals Te Kloese ook komende zomer bij de transfers na het vertrek van een bepaald aantal sterkhouders zal zeggen; nu is het mooi geweest.

Betekent niet dat dáárna nog spelers of stafleden zullen vertrekken, maar dan moet er onderhandeld worden. En zal Feyenoord een compensatie verwachten die niet mals zal zijn.

Alle partijen lijken te weten waar ze aan toe zijn. Slot lijkt te beseffen dat dít (twee stafleden) het is, voor Liverpool is er duidelijkheid, en Feyenoord-werknemers weten wat ze mogen verwachten.

Goed toch?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 25 april 2024 om 11:43:

open/sluit de onderstaande quote:




Ik lees niet dezelfde geruchten, en weet ook niet waar die vandaan komen.

Als ik de Telegraaf lees, maak ik daaruit niet op dat het 'alarmfase 1' is in het Maasgebouw. In plaats daarvan wordt er gewoon een heel duidelijk kader geschetst. Als Slot vertrekt, dan is het logisch dat hij stafleden meeneemt. Daar heeft de club een maximum aan gesteld. Het lijkt er nu op dat Hulshoff (assistent) en Peeters (Head of Performance) volgen. Daar wil de club haar medewerking aan verlenen.

Voor iedereen die Slot dáárna nog wil meenemen, zal Feyenoord zich niet coulant opstellen. Heel helder. Zoals Te Kloese ook komende zomer bij de transfers na het vertrek van een bepaald aantal sterkhouders zal zeggen; nu is het mooi geweest.

Betekent niet dat dáárna nog spelers of stafleden zullen vertrekken, maar dan moet er onderhandeld worden. En zal Feyenoord een compensatie verwachten die niet mals zal zijn.

Alle partijen lijken te weten waar ze aan toe zijn. Slot lijkt te beseffen dat dít (twee stafleden) het is, voor Liverpool is er duidelijkheid, en Feyenoord-werknemers weten wat ze mogen verwachten.

Goed toch?


Ik kan alleen maar hopen dat het beeld dat jij schetst correct is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 25 april 2024 om 12:14:

(...)
Ik kan alleen maar hopen dat het beeld dat jij schetst correct is.



Er lijkt verder ook wel getrokken te worden aan andere stafleden, ik las ergens dat ook Etiënne Reijnen mee wil/gaat met Slot.

Lijkt mij niet onlogisch, laat Slot 'zijn' assistenten maar meenemen. Een nieuwe trainer zal ook eigen assistenten willen meenemen en John de Wolf blijft. Dat Hulshoff gaat is zonde, dat Pusic in een eerder stadium vertrokken is heeft de club ook gevoeld. Maar of Feyenoord nou zoveel slechter wordt van het vertrek van Reijnen?

Het is denk ik van belang dat Peeters niet zijn halve team meeneemt, en ook Head of Medical en anderen binnen de 'grotere' kring van begeleiding (video-analisten, scouts, etc.) bij Feyenoord blijven.

Daarin moet de club gewoon duidelijkheid geven aan Slot en zijn 'entourage', en afspraken over maken. Volgens mij zijn Slot en Te Kloese nog altijd 'on speaking terms' en moeten ze hier wel uit kunnen komen...

 

+1/-0

Ik wist dat hij een top salaris had maar ze schatten nu dat hij vier tot vijf miljoen heeft verdiend dit jaar zoveel had ik niet verwacht bij Liverpool gaat hij beginnen met het dubbele dat nog flink kan oplopen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Up The Reds schreef op 25 april 2024 om 11:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 25 april 2024 om 10:32:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 25 april 2024 om 10:03:

Slot wil een aantal mensen 'meenemen', en dat begrijp ik wel. Je hebt afgelopen seizoenen heel fijn gewerkt met bepaalde personen binnen Feyenoord, en zij zijn essentieel voor de manier van werken die je voorstaat.

Voor die mensen is het werken bij Liverpool ook een kans, een stap hogerop. Als club zijnde wil je hen dat misschien ook niet ontzeggen.

Maar ik hoop wel dat Slot enige 'bescheidenheid' hierin toont, en niet één grote leegte achterlaat bij Feyenoord. Ik lees dat er nu gesproken wordt over Hulshoff en Peeters; laat het daarbij blijven.

(Ruben Peeters is Head of Performance en mede verantwoordelijk voor de fitheid van de spelersgroep, de werkwijze op 1908 waarmee die fitheid gerealiseerd is. Een belangrijke pion, maar hij doet het met een team. Als het team (grotendeels) blijft, zal Feyenoord niet 'terug bij af' zijn als hij vertrekt.)



Waarschijnlijk kan je ook verwachten dat er enkele spelers die kant op zullen verhuizen. Arne Slot is niet gek, die weet precies wat hij aan bepaalde spelers heeft.
Mooi voor Slot, maar ik denk dat het voor Feyenoord geen goed nieuws is als Liverpool Arne overneemt. Spelers die nog twijfelde, zullen wellicht Arne volgen.




Hi! Liverpool fan here, again coming in peace!

I'll be honest, I can't say I have watched alot of Feyernoord, but if Slot was to arrive in Liverpool, who do you think he could bring with him player wise?! Who could make the grade here??

Again, I don't know him personally but he seems like he'd have the respect to not rip apart the whole squad!

Alot of clubs agree a gentleman's agreement of not coming for there previous players!!

Any help on players and Slots style of play would be fabulous!

Up the Feyer/Reds!



I think he would be the perfect fit for any club. He want to play dominant football and is very convincing in bringing his players into his idea of playing the game he also studies how other teams play and is a big fan of Klopp.

 

+1/-0

 

+1/-0

Laat hem gelijk Zerrouki meenemen. Arne is tenslotte zijn grootste fan, maar ik kan dat gepruts niet meer aanzien. Nog even lekker balverlies vlak voor rust waar de 1-2 uit valt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 25 april 2024 om 21:53:

Laat hem gelijk Zerrouki meenemen. Arne is tenslotte zijn grootste fan, maar ik kan dat gepruts niet meer aanzien. Nog even lekker balverlies vlak voor rust waar de 1-2 uit valt.



Op Hancko na zie ik nog geen speler die Liverpool naar een hoger plan brengt en hij heeft al vier Nederlanders dan is ook een reden voor hun om hem tehalen nl kolonie.

 

+1/-0

Slot moet nou niet gaan zeiken met zijn gelul dat ie zo graag naar Liverpool wil en dat ie verwacht dat Feyenoord meewerkt. Hij heeft niet voor niets een opgewaardeerd contract ondertekend met bijbehorend wereldsalaris. Hij wil zeker de druk op DtK opvoeren om snel een deal te sluiten. Ik hoop dat DtK lekker zijn tijd neemt tot ze in de buurt komen van het door Feyenoord gewenste bedrag.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 26 april 2024 om 00:00:

Slot moet nou niet gaan zeiken met zijn gelul dat ie zo graag naar Liverpool wil en dat ie verwacht dat Feyenoord meewerkt. Hij heeft niet voor niets een opgewaardeerd contract ondertekend met bijbehorend wereldsalaris. Hij wil zeker de druk op DtK opvoeren om snel een deal te sluiten. Ik hoop dat DtK lekker zijn tijd neemt tot ze in de buurt komen van het door Feyenoord gewenste bedrag.



Wat hij dit jaar verdient heeft was voor Feyenoord ongekend dat gaat die nieuwe echt niet verdienen zoveel betalen ze bij geeneen andere club ook niet bij ajax.
Hij doet het voorkomen dat het een kwestie van tijd is maar ik vind 15 miljoen meer dan redelijk met nog twee jaar contract we zullen zien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 april 2024 om 00:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 26 april 2024 om 00:00:

Slot moet nou niet gaan zeiken met zijn gelul dat ie zo graag naar Liverpool wil en dat ie verwacht dat Feyenoord meewerkt. Hij heeft niet voor niets een opgewaardeerd contract ondertekend met bijbehorend wereldsalaris. Hij wil zeker de druk op DtK opvoeren om snel een deal te sluiten. Ik hoop dat DtK lekker zijn tijd neemt tot ze in de buurt komen van het door Feyenoord gewenste bedrag.



Wat hij dit jaar verdient heeft was voor Feyenoord ongekend dat gaat die nieuwe echt niet verdienen zoveel betalen ze bij geeneen andere club ook niet bij ajax.
Hij doet het voorkomen dat het een kwestie van tijd is maar ik vind 15 miljoen meer dan redelijk met nog twee jaar contract we zullen zien.



Slot wil dolgraag naar Liverpool, Feyenoord gaat dit niet laten klappen voor hem. Het is altijd erg ongunstig als de trainer zelf aangeeft de overstap heel graag te willen maken. Dat maakt de onderhandelingen voor Liverpool een stuk gemakkelijker.

Ik denk dat ze rond de 10-12 miljoen zullen uitkomen, hooguit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 26 april 2024 om 00:00:

Slot moet nou niet gaan zeiken met zijn gelul dat ie zo graag naar Liverpool wil en dat ie verwacht dat Feyenoord meewerkt. Hij heeft niet voor niets een opgewaardeerd contract ondertekend met bijbehorend wereldsalaris. Hij wil zeker de druk op DtK opvoeren om snel een deal te sluiten. Ik hoop dat DtK lekker zijn tijd neemt tot ze in de buurt komen van het door Feyenoord gewenste bedrag.



Eens. Hij verpakt het in woorden waar je hem niet letterlijk op kan pakken, maar hij zet zo wel druk op DtK. Hij zei in het interview met ESPN dat het bod van Liverpool al heel goed was. Sorry, maar daar gaat hij niet over. Hij verdient een megasalaris bij ons met als tegenprestatie dat de clausule uit zijn overeenkomst is gesloopt. Hij had ook kunnen zeggen: ik heb hier een contract en blijf, tenzij Feyenoord me toestaat om te vertrekken. Dat was het enige respectvolle antwoord geweest.

Ik zou hem overigens alleen laten gaan als er heel veel meer geld op tafel komt. Tenminste het record van Nagelsmann verbreken en zelfs dat is een fractie van het bedrag dat hij voor de club zal verdienen in het komende jaar. Betalen ze dat niet? Prima, even goede vrienden. Ik geloof er niets van dat hij dan ontevreden gaat rondlopen. Dat kan hij zich met het oog op zijn eigen carriere helemaal niet veroorloven.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 26 april 2024, 10:15:43.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Ik denk niet dat Te Kloese die druk voelt, hoor. Slot zal hem ook persoonlijk al hebben laten weten dat hij graag naar Liverpool verkast. En hij zal begrijpen dat er nu onderhandeld moet worden over de voorwaarden van zijn overgang.

Het eerste bod van Liverpool is een goed bod. Een goed openingsbod. Een bod op basis waarvan er verder onderhandeld kan worden. Dat het bod afgewezen is, hoort bij het spel. Net als de wijze waarop Slot zich nu opstelt. Hij weet dondersgoed dat het nu aan de clubs is. En dat de inzet van Feyenoord niet onrealistisch is.

(...)

Als de clubs eruit komen, ben ik heel benieuwd wat er de komende maanden gaat gebeuren bij Liverpool. Hoe gaat Slot de club en het team naar zijn hand zetten? Op welke spelers gaat hij vertrouwen? Wie gaan er vertrekken, en met welke spelers gaat de club zich versterken?

Of Slot bij Feyenoord zal gaan aankloppen voor versterkingen, zullen we moeten afwachten. In Rotterdam lopen wel spelers die de manier van werken onder Slot gewend zijn, en die voor hem in die zin als een soort verlengstuk in het veld en naar de groep toe en kunnen dienen. Maar ik zie niet zo snel 'plek' bij Liverpool voor de sterkhouders in Rotterdam die op de nominatie staan om te vertrekken.

Ik hoop nog steeds dat Feyenoord erin gaat slagen niet 'teveel' sterkhouders te verliezen, maximaal drie. Als Slot straks voor een vierde aanklopt, liever niet. Al kan Liverpool natuurlijk wel bedragen ophoesten waar Feyenoord geen nee tegen kan zeggen.

Als daarvoor ruimte ontstaat bij Liverpool (de flanken en centraal in de verdediging zijn vooralsnog behoorlijk goed bezet bij Liverpool), zou ik het wel mooi vinden als Slot Geertruida meeneemt. En Feyenoord zodanig 'spekt' dat we een geweldige deal hebben voor een speler met een 1-jarig contract.

Dan heeft hij in ieder geval één speler die voetballend gewend is aan wat Slot verlangd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 26 april 2024 om 08:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 april 2024 om 00:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 26 april 2024 om 00:00:

Slot moet nou niet gaan zeiken met zijn gelul dat ie zo graag naar Liverpool wil en dat ie verwacht dat Feyenoord meewerkt. Hij heeft niet voor niets een opgewaardeerd contract ondertekend met bijbehorend wereldsalaris. Hij wil zeker de druk op DtK opvoeren om snel een deal te sluiten. Ik hoop dat DtK lekker zijn tijd neemt tot ze in de buurt komen van het door Feyenoord gewenste bedrag.



Wat hij dit jaar verdient heeft was voor Feyenoord ongekend dat gaat die nieuwe echt niet verdienen zoveel betalen ze bij geeneen andere club ook niet bij ajax.
Hij doet het voorkomen dat het een kwestie van tijd is maar ik vind 15 miljoen meer dan redelijk met nog twee jaar contract we zullen zien.



Slot wil dolgraag naar Liverpool, Feyenoord gaat dit niet laten klappen voor hem. Het is altijd erg ongunstig als de trainer zelf aangeeft de overstap heel graag te willen maken. Dat maakt de onderhandelingen voor Liverpool een stuk gemakkelijker.

Ik denk dat ze rond de 10-12 miljoen zullen uitkomen, hooguit.



Nou dat weet ik zo net nog niet. Effe een belletje naar Streuer hoe hij dit soort zaken aanpakt :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 26 april 2024 om 10:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 26 april 2024 om 08:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 april 2024 om 00:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 26 april 2024 om 00:00:

Slot moet nou niet gaan zeiken met zijn gelul dat ie zo graag naar Liverpool wil en dat ie verwacht dat Feyenoord meewerkt. Hij heeft niet voor niets een opgewaardeerd contract ondertekend met bijbehorend wereldsalaris. Hij wil zeker de druk op DtK opvoeren om snel een deal te sluiten. Ik hoop dat DtK lekker zijn tijd neemt tot ze in de buurt komen van het door Feyenoord gewenste bedrag.



Wat hij dit jaar verdient heeft was voor Feyenoord ongekend dat gaat die nieuwe echt niet verdienen zoveel betalen ze bij geeneen andere club ook niet bij ajax.
Hij doet het voorkomen dat het een kwestie van tijd is maar ik vind 15 miljoen meer dan redelijk met nog twee jaar contract we zullen zien.



Slot wil dolgraag naar Liverpool, Feyenoord gaat dit niet laten klappen voor hem. Het is altijd erg ongunstig als de trainer zelf aangeeft de overstap heel graag te willen maken. Dat maakt de onderhandelingen voor Liverpool een stuk gemakkelijker.

Ik denk dat ze rond de 10-12 miljoen zullen uitkomen, hooguit.



Nou dat weet ik zo net nog niet. Effe een belletje naar Streuer hoe hij dit soort zaken aanpakt :D



Ik zou sowieso naar Streuer bellen, maar dan om hem als TD vast te leggen. Kan DtK zich richten op zijn eigen taken. De constructie bestond alleen maar vanwege zijn relatie tot Slot. Dat argument gaat straks niet meer op dus als DtK destijds geen drogreden heeft gegeven, gaat hij nu een TD aanstellen. Dan is Streuer de beste die je kan halen. Zerrouki voor 8 miljoen verkopen is waarlijk een prestatie.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 94 pagina's: 1 2 3 4 ... 86 87 88 89 90 91 92 93 94

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot