Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » RKC Waalwijk-Feyenoord (04/11/2023-18:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

We hebben verdedigend een groot probleem. Trauner is amper inzetbaar en Nieuwkoop en Lopez zijn niet goed genoeg. Graag de markt op in de winter.

Dit bericht is gewijzigd op 4 november 2023, 20:47:05.

 

+1/-0

Zoveel kansen gehad keeper was wel goed maar hadden er zeker 2 meer moeten zijn en als Santi normaal die penal neemt win je 1-5.

 

+1/-0

Wat een waardeloze wedstrijd waar je vlak voor een belangrijke CL wedstrijd helemaal niet op zit te wachten. Hoogtepunt was voor mij de actie van Kramer vs Gimenez na die misplaatste arrogante manier waarop ie de pingel nam.
Nou ja drie punten en doorrrrrr.

 

+1/-0

Wat een matige wedstrijd! 🤷🏼‍♂️

 

+1/-0

Dit is natuurlijk geen graadmeter Feyenoord kan veel beter, mischien dat ze al met hun hoofd bij dinsdag zitten de CL leeft veel meer bij onze jongens. Je pakt 3 punten rest vergeten !

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 november 2023 om 21:08:

Dit is natuurlijk geen graadmeter Feyenoord kan veel beter, mischien dat ze al met hun hoofd bij dinsdag zitten de CL leeft veel meer bij onze jongens. Je pakt 3 punten rest vergeten !


Ben ik niet met je eens. Ik vind het juist wel een graadmeter hoe makkelijk of moeilijk je wedstrijden wint tegen clubs uit het rechterrijtje. Vanavond ging het veel te moeizaam naar mijn smaak, zeker tegen 10 man en vlak voor een grote cl wedstrijd. Dat moet echt beter.
Vanavond waren we vleugellam met de ondermaats spelende paxiou en die Kroaat en de zich arrogant opstellende Giminez. Dit zal echt snel beter moeten wil psv niet voor de winterstop al kampioen zijn.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 4 november 2023, 21:37:44.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 04 november 2023 om 21:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 november 2023 om 21:08:

Dit is natuurlijk geen graadmeter Feyenoord kan veel beter, mischien dat ze al met hun hoofd bij dinsdag zitten de CL leeft veel meer bij onze jongens. Je pakt 3 punten rest vergeten !


Ben ik niet met je eens. Ik vind het juist wel een graadmeter hoe makkelijk of moeilijk je wedstrijden wint tegen clubs uit het linkerrijtje. Vanavond ging het veel te moeizaam naar mijn smaak, zeker tegen 10 man en vlak voor een grote cl wedstrijd. Dat moet echt beter.
Vanavond waren we vleugellam met de ondermaats spelende paxiou en die Kroaat en de zich arrogant opstellende Giminez. Dit zal echt snel beter moeten wil psv niet voor de winterstop al kampioen zijn.



Je hebt geen ongelijk hoor, maar het is mischien ook wel goed dat het nu twee wedstrijden gewoon slecht gaat intern zal Slot dus ook aan de bak moeten om ze voor dinsdag weer 100% tekrijgen cruciale wedstrijd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 november 2023 om 21:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 04 november 2023 om 21:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 november 2023 om 21:08:

Dit is natuurlijk geen graadmeter Feyenoord kan veel beter, mischien dat ze al met hun hoofd bij dinsdag zitten de CL leeft veel meer bij onze jongens. Je pakt 3 punten rest vergeten !


Ben ik niet met je eens. Ik vind het juist wel een graadmeter hoe makkelijk of moeilijk je wedstrijden wint tegen clubs uit het linkerrijtje. Vanavond ging het veel te moeizaam naar mijn smaak, zeker tegen 10 man en vlak voor een grote cl wedstrijd. Dat moet echt beter.
Vanavond waren we vleugellam met de ondermaats spelende paxiou en die Kroaat en de zich arrogant opstellende Giminez. Dit zal echt snel beter moeten wil psv niet voor de winterstop al kampioen zijn.



Je hebt geen ongelijk hoor, maar het is mischien ook wel goed dat het nu twee wedstrijden gewoon slecht gaat intern zal Slot dus ook aan de bak moeten om ze voor dinsdag weer 100% tekrijgen cruciale wedstrijd.



Laten we het hopen dat het zo uitwerkt. Btw ik bedoelde clubs uit het rechterrijtje natuurlijk….

 

+1/-0

Heel matig wederom, geen scherpte in de passing, niet voor de goal, Santi met volledig misplaatste arrogantie, zorgelijk.

 

+1/-0

Toch een goed weekend dankzij Excelsior en Utrecht. Twee concurrenten haken nu al af..

 

+1/-0

Met de gelijke spelen van Twente en AZ, staan de nummers 2 t/m 4 nu op gelijk aantal punten. Feyenoord kan door komend weekend te winnen van AZ, op een gelijk aantal verliespunten komen met de Alkmaarders.

Dan zal er veel beter gevoetbald moeten worden. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit gaat lukken!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 05 november 2023 om 14:50:

Met de gelijke spelen van Twente en AZ, staan de nummers 2 t/m 4 nu op gelijk aantal punten. Feyenoord kan door komend weekend te winnen van AZ, op een gelijk aantal verliespunten komen met de Alkmaarders.

Dan zal er veel beter gevoetbald moeten worden. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit gaat lukken!



AZ wil zelf ook altijd voetballen dat ligt Feyenoord beter als een team dat de bus parkeert en Feyenoord speelt thuis.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 05 november 2023 om 14:50:

Met de gelijke spelen van Twente en AZ, staan de nummers 2 t/m 4 nu op gelijk aantal punten. Feyenoord kan door komend weekend te winnen van AZ, op een gelijk aantal verliespunten komen met de Alkmaarders.

Dan zal er veel beter gevoetbald moeten worden. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit gaat lukken!



Az is in mijn ogen beter dat Twente maar wel een choker.
Feyenoord vaak kut na een Eu wedstrijd.
Gaat spannend worden.
Bij Psv missen de tegenstanders alle 100% kansen die ze krijgen en anders helpt de scheids wel..
Dus die moeten kampioen worden.
Frustratie? beetje :B

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » RKC Waalwijk-Feyenoord (04/11/2023-18:45)